Friday, July 3, 2009

tagged lg..huhu

1. Ape perasaan anda sekarang?
~ kelaparan..daku kuat makan..haha

2. Saya nak makan?
~ nk mkn pe ek??pizza,kfc,mcd,donut big apple..sume la..hahaha

3. Saya tak suka?
~ hmm..xsuke org hpokrit,tmpat sesak,lipas,mcm2 ag la..

4. Impian saya?
~ skrg ni impian nk smbung degree n cari keje,pastu kawen..hehe

5. Haiwan yang saya tak suka?
~ xsuke lipas,ular,spider,beruk..hehe.

6. Saya harapkan?
~ dpt sambung study nga yiek..hope..~~

7. Jika boleh putarkan masa?
~nk jd lebih baik dr skrg..dlm sume hal..

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
~ hmm..dh de keje tetap,dh kawen,n de rumah besar..hehe

9. Handphone saya adalah sebuah?
~ hp paling cikai..xmmpu..org miskin je..

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
~ sekali untuk dia je..

11. Saya suka pada?
~ tmpat yg damai n seronok,n everything yg kaler hijau..huhu

12. Kawan-kawan saya?
~ paling best,giler2,kelakar,sporting n always beside me!

13. Pernah dikhianati?
~ selalu..but don wanna think bout it anymore..

14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
~ lau bunuh dibenarkan,mesti dh bunuh dh..tp sbb xleh,juz pergi jauh2 dr hdup ak n jgn kaco ak ag..2 je..

No comments:

Post a Comment